دوردنیا

صحبت با حیوانات مرده!
 
آدیتی سنترال- «رویتی برادشا» مدیر بازاریابی 42 ساله انگلیسی ادعا می کند که می تواند با حیوانات صحبت کند و حتی پیام هایی را که روح حیوانات مرده به او می رسانند متوجه می شود! او می گوید سیگنال های مختلفی را از طرف حیوانات دریافت می کند و این سیگنال ها در سر او تفسیر می شوند و او را متوجه می کنند. این زن اکنون همه زندگی اش را وقف حیوانات و نگهداری از آن ها کرده است.
 
 
 
مرغ سوخاری از جنس طلا
 
آدیتی سنترال- رستورانی در نیویورک، بال سوخاری با سس طلای 18 عیار سرو می کند! سر آشپز این رستوران، بال مرغ را به مدت 24 ساعت در مواد مزه دار می کند و بعد از سوخاری کردن، سسی از طلای 18 عیار روی آن ها می ریزد که باعث می شود یک غذای کاملا متفاوت سرو کند. استقبال از این رستوران در آمریکا بسیار زیاد است.
 
 
 
 
رمز گنج اسرارآمیز
 
آدیتی سنترال- بیش از دو قرن است که شکارچیان گنج به دنبال گنجی شامل هزاران پوند پول و طلا و نقره هستند که 60 میلیون دلار ارزش گذاری شده است. اما تا کنون هیچ کسی نتوانسته است راز اعداد رمز نقشه گنج را کشف و مکان دقیق آن را شناسایی کند. گنجینه افسانه ای توماس جی بییل، ظاهرا در ویرجینیا دفن شده است. او یک ماجراجوی قرن 19 بود که هزاران سکه و پول را طی سفرهایش به دست آورده بود اما نقشه ای که برای گنجش نوشته است به قدری پیچیده است که از سه رمز آن، تاکنون فقط یک رمز کشف شده است. هر کسی موفق شود دو کد دیگر را حل کند می تواند این گنج عظیم را پیدا کند و صاحبش شود.