پیامک های شما

لطفا در سوالات خود « سن، میزان تحصیلات، شغل، سطح اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود و خانواده» (همین اطلاعات را درباره فرد مقابل خود) درج کنید
ابتدای پیامک کلمه «مشاوره» را بنویسید
  یکی از مهم ترین مشکلات زوج ها، صداقت نداشتن است. من 12 سال است با همسرم زندگی می کنم. مشکلاتی داشته ایم اما چون هیچ وقت و حتی یک بار به یکدیگر دروغ نگفته ایم، همه مشکلات مان حل شده و الان واقعا یکدیگر را دوست داریم. این رمز خوشبختی را در صفحه تان چاپ نمی کنید؟
    دختری 37 ساله و دیپلم هستم که سر کار می روم. پدر و مادرم را از دست دادم. تنها و افسرده ام. هیچ دلخوشی ندارم. چه کار کنم؟ به تازگی ترسو هم شده ام و اعتماد به نفسم خیلی پایین آمده است.
    پسرى را دوست دارم که هیچ سنخیتى با او ندارم و فقط اخلاقش خوب است. چه کنم؟ حرف آخر را پدرش خواهد زد. او قد بلند، لیسانس و پولدار است و من برعکسم. هیچى ندارم.
  با پدرم برای پول توجیبی به جمع بندی نمی رسیم. واقعا ماهی 100 هزار تومان برای من 13 ساله کافی است؟ چطور به او بگویم بیشتر می خواهم که با خنده و بوس کردنم، موضوع را عوض نکند. لطفا راهنمایی ام کنید.
   لطفا بگویید اگر فردى به دیگری علاقه داشته باشد، مشکلاتش مانند شکلات شیرین نمی شود؟ آخر چرا اصل را ول می کنید و به فرعیات زندگى می چسبید؟
    پدر و مادرم شش ماه است که با هم قهر هستند، پدرم جدا و من و برادرم و مادرم جدا زندگی می کنیم. راهنمایی ام کنید.
    ۵۲ ساله ام و ۲۷ سال است که ازدواج کرده ام. در تمام این دوران، همسرم خطاهایی را که از من سر زده البته به نظر ایشان خطا و اشتباه بوده، یادآوری می کند و  دوباره سر آن ها مجادله می کند. خسته شدم.