دور دنیا

دسرهای سرامیکی!
آدیتی سنترال- «لوبی» مرد جوان فرانسوی با استفاده از سرامیک و کاشی، دسرهایی درست می کند که با دیدنشان آرزو می کنید کاش واقعا خوردنی بودند! او که سال هاست نقاش و سفالگر ماهری است، با استفاده از سرامیک های رنگی و طرح دادن به آن ها ظروف دسری را طراحی می کند که بسیار زیبا و هوس بر انگیزند. او می گوید احتمالا افرادی که اضافه وزن دارند، به دیدن این دسرهای سرامیکی زیبا اکتفا کنند و دیگر به دنبال چشیدن طعم آن نباشند!
 
 
 
هزینه عکس های لاکچری اینستاگرامی!
آدیتی سنترال- از آن جایی که این روزها اینستاگرام به محلی برای فخرفروشی و نمایش زندگی لاکچری تبدیل شده است، چندان دور از ذهن نیست اگر بدانید عده ای برای عکس گرفتن در هواپیمای شخصی، حاضرند برای هر ساعت چند صد دلار هزینه کنند و بعد با انتشار عکس های تقلبی از پرواز با هواپیمای خصوصی شان، حسابی حسادت دنبال کننده هایشان را برانگیزند! چندین شرکت آمریکایی و روسی با قبول هزینه چند صد دلار، یک عکاس و آرایشگر حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهند تا عکس های لاکچری تان را در هواپیمای خصوصی تقلبی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید!
 
 
قهوه ای از جنس سیر!
دیلی میل- وقتی به دنبال جایگزینی برای نوشیدنی قهوه هستید احتمالا «سیر» آخرین چیزی باشد که به ذهن شما برسد، اما «یوکیتامو شیموتای» صاحب 74 ساله یک کافی شاپ در ژاپن قهوه ای ابداع کرده است که از سیر درست شده و طعم و رنگ آن هم دقیقا مانند قهوه است. با این تفاوت که میزان بالای کافئین قهوه را ندارد! او برای این که فرمول این قهوه را کشف کند، 10 سال روی این قهوه عجیب و غریب کار کرده است.
 
 
 
نمره گرفتن با کم کردن وزن!
آدیتی سنترال- «ژو جیانگو» رئیس یکی از دانشکده های کشاورزی در چین متوجه شد بیشتر دانشجویان این دانشگاه دچار چاقی مفرط هستند و وقتی از آن ها سوال می شود که چرا ورزش نمی کنند، نبود وقت کافی را بهانه می کنند. بنابراین رئیس این دانشگاه تصمیم گرفت تا هرطور شده دانشجویان را وادار به ورزش کند. او اعلام کرد هر دانشجویی که می خواهد نمره کامل بگیرد باید با استفاده از ورزش آن هم در سالن دانشگاه وزنش را کم کند! 40 درصد نمره دانشجویان این دانشگاه در صورت ورزش و کم کردن وزن به آن ها داده می شود.