دور دنیا

زمین فوتبال جنگلی! 
بورد پاندا/ تصاویر زمین فوتبال در مالزی که بین درختان جنگل احاطه شده، در چند روز اخیر حسابی در اینترنت منتشر شده است. این تصویر را یک معلم مدرسه با استفاده از هواپیمای تک نفره گرفته است که بزرگی این زمین فوتبال را نشان می دهد. این زمین فوتبال 5 برابر زمین های فوتبال معمول در سراسر جهان است و به طور کامل با درختان جنگلی احاطه شده است. از این رو هوای بسیار مطبوع و خنکی را برای فوتبالیست ها فراهم کرده است.
 
 
 
خلاقیت عجیب یک شرکت سوئدی! 
آدیتی سنترال/ یک مرکز محصولات فناوری در شهر «استکهلم»، نوعی وسیله بسیار کوچک یک میلی متری را اختراع کرده است که در داخل دست کارکنان کار گذاشته شده و حضور و غیاب آن ها در شرکت را کنترل می کند! هر چند ممکن است از نظر بقیه وجود یک وسیله الکترونیکی در بدن زیاد جالب نباشد اما کارکنان این شرکت از این وسیله بسیار راضی هستند. آن ها به راحتی در هر قسمتی از شرکت با تکان دادن دستشان در جلوی یک چاپگر می توانند کارشان را انجام دهند، غذا سفارش دهند و حتی مرخصی ساعتی بگیرند!
 
 
 
تبلیغات فوق هوشمندانه یک پیتزا فروشی! 
آدیتی سنترال/ سیستم تبلیغاتی عجیب یک پیتزا فروشی در نروژ به تازگی حسابی سر و صدا کرده است! این پیتزا فروشی که توسط یک بیلبورد بزرگ جلوی در، تبلیغات خودش را به صورت گسترده نشان می داد در واقع از یک سیستم پردازش بسیار قوی برخوردار بود که با دیدن هر مشتری جدید اطلاعات ظاهری او را بررسی می کرد و تبلیغی را که برایش مناسب تر بود نشان می داد! حالا بعد از سال ها این سیستم که هزاران ویدئو از افراد مختلف را بدون اجازه آن ها ضبط کرده، توسط مردم کشف شده است.